fredag 20. desember 2013

Sesongens første dag i kongeørnskjulet

Endelig var dagen kommet, jeg og Olav skulle sitte i skjulet. Vi dro opp ca. 2200 og var klare til å rigge oss til etter endt gangetappe. Har kjøpt ny fyringsovn, men den funket ikke, jeg dro hjem igjen, 40 minutters gange og 40 minutters kjøring og hentet en annen gassovn, den virket heller ikke, så det har vært en kald fornøyelse.
Men kongeørna var på plass 0850 og var der frem til 0930, en annen kongeørn var også så vidt innom tørrgadden på denne stunden. Så kom den ene igjen i ettiden, men den så nok at vi beveget objektivet og dro avgårde med en gang.
Noen bilder ble det, mest på åte, selv om jeg ikke er så glad i åtebilder legger jeg ut noen situasjonsbilder som jeg synes var litt artige.
Bildene bærer preg av dårlig lys og høy ISO, men shit au :)










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar